سیستم دوربین امنیتی برای نصب برای خانه

بسیاری از صاحبان خانه در حال نصب دوربین های امنیتی در خانه های خود هستند. و در حالی که رعایت اقدامات احتیاطی در هنگام بیرون رفتن ضروری است، انجام این کار در خانه نیز به همان اندازه ضروری است. این پست وبلاگ به شما اطلاع می دهد: چگونه دوربین های امنیتی می توانند از خانه شما در برابر حوادث آینده محافظت کنند و آرامش خاطر شما و خانواده شما را فراهم کنند.

 

سیستم دوربین امنیتی برای نصب برای خانه

تفاوت بین دوربین های امنیتی و مانیتورینگ چیست؟

دوربین‌های امنیتی: امروزه گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند که از سیستم‌های آنالوگ استاندارد گرفته تا مدل‌های با کیفیت بالا که به‌طور خودکار در تمام ساعات شبانه‌روز فیلم ضبط می‌کنند، در دسترس هستند.

نظارت بر امنیت: سرویسی است که معمولاً توسط شرکت‌های هشداردهنده یا ارائه دهندگان شخص ثالث ارائه می‌شود که در صورت فعال شدن سیستم هشدار شما نظارت می‌کنند و با شما تماس می‌گیرند. این سیستم ها معمولاً از تشخیص حرکت یا حرارت برای شناسایی متجاوزان استفاده می کنند.

آیا باید یک سیستم دوربین امنیتی با سیم یا بی سیم انتخاب کنید؟

وقتی صحبت از امنیت خانه می شود، باید گزینه های خود را بین دو نوع اصلی گزینه امنیتی خانه، سیمی و بی سیم، در نظر بگیرید. اغلب اوقات، بین دو نوع مختلف دوربین های امنیتی سردرگمی وجود دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا دو نوع را درک کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما و خانه شما مناسب تر است.

دو عبارت “سیمی” و “بی سیم” به نحوه ارتباط دوربین ها اشاره دارد. یک دوربین امنیتی بی سیم از طریق وای فای ارتباط برقرار می کند، در حالی که دوربین های امنیتی سیمی دارای یک اتصال سیمی برای انتقال فیلم هستند.

دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم می‌توانند از پریزهای برق خانگی استاندارد یا با باتری تغذیه شوند. دوربین‌های امنیتی بی‌سیم برای صاحبان خانه‌هایی که نیازی به جابجایی زیاد دوربین‌ها ندارند و می‌خواهند بتوانند دوربین‌ها و هر لحظه را بررسی کنند، عالی هستند. نصب دوربین‌های بی‌سیم راحت‌تر از دوربین‌های سیمی است، بنابراین برای افرادی که اجاره می‌کنند یا صاحب خانه‌هایی که فقط می‌خواهند نصب آسان‌تری داشته باشند، مناسب‌تر هستند. نوع دیگر سیستم دوربین امنیتی بی سیم زنگ درب تصویری است که گزینه خوبی برای صاحبان خانه است.

دوربین های امنیتی سیمی

دوربین های امنیتی سیمی

سیستم‌های دوربین‌های امنیتی سیمی نیاز به نصب توسط
افراد حرفه‌ای دارند که می‌تواند تا سه روز طول بکشد، اما این سیستم‌ها به صاحب خانه‌ها
آرامش خاطر می‌دهند که بدانند خانه‌شان تحت نظارت دائمی است. اینها معمولاً برای همان
ویژگی ها هزینه بیشتری دارند. سیم کشی به مواد منحصر به فردی نیاز دارد که باید جداگانه
خریداری شوند، مانند اتصالات سیم و جعبه های اتصال (تقریباً 250 تا 300 دلار). با یک
سیستم سیمی، نصب آنها به تنهایی دشوار است مگر اینکه یک برقکار آموزش دیده باشید.

هر دوربین به شما چشم اندازی از قسمت های مختلف محیط می دهد، بنابراین هیچ اتفاقی را از دست ندهید.

 

برای نصب دوربین های امنیتی به چه چیزهایی نیاز دارم؟

برای نصب دوربین های امنیتی به چه چیزهایی نیاز دارم؟ ​

دوربین های امنیتی یک راه عالی برای جلوگیری از دزدان و سایر مجرمان از ورود به اموال شما هستند. با تجهیزات نصب سیستم دوربین های امنیتی مناسب، می توانید دوربین هایی را که برای استفاده در فضای باز در هر نقطه از ملک خود طراحی شده اند راه اندازی کنید. اگر برای این فرآیند به کمک نیاز دارید، در اینجا آنچه باید در مورد موارد ضروری برای نصب دوربین های امنیتی بدانید آمده است:

اولین چیزی که به آن نیاز دارید یک اتصال اینترنتی قوی است. شما نمی توانید هیچ یک از این سیستم ها را بدون سیستم نصب کنید!

در مرحله بعد، مطمئن شوید که نور کافی در ناحیه ای که دوربین باید نصب شود وجود دارد. چه فایده ای دارد اگر کسی وقتی بیرون تاریک بود وارد خانه شما شود؟

قبل از راه اندازی دوربین، پریزهای برق لازم را نصب کنید.

 شما همچنین به یک نردبان قابل افزایش با کیفیت خوب، یک مته و تعداد زیادی پیچ نصب و صبر زیادی نیاز دارید.

در نهایت، شما باید از وسایل ایمنی مناسب مانند دستکش، عینک، و ماسک استفاده کنید تا از خطرات ناخواسته در طول فرآیند نصب جلوگیری کنید.

هزینه های دوربین های امنیتی و سیستم ها

قیمت ها بسته به مکان/چه نوع (سیمی یا بی سیم) متفاوت است. به طور کلی، بین 150 تا 300 دلار برای هر کدام به اضافه هزینه های نصب است که معمولاً حدود 500 دلار برای هر سیستم دوربین نصب شده هزینه دارد.

به نظر من بهترین دوربین های امنیتی آنهایی هستند که دارای سیستم DVR هستند. این سیستم ها به شما امکان می دهند بدون اتصال مستقیم به هر نوع دستگاه دیگری مانند رایانه یا لپ تاپ، فیلم را از دوربین خود ضبط و پخش کنید. در صورت نیاز می‌توانید از این دستگاه‌ها برای ضبط 24 ساعته استفاده کنید، که برای کسانی که می‌خواهند محافظت مداوم را حتی زمانی که در خانه نیستند (یا خوابند!) عالی است. این بدان معناست که مهم نیست در زمانی که از دارایی خود دور هستید چه اتفاقی بیفتد – چه در حال خرابکاری / دزدی باشد یا فقط کسی که در بیرون از ایوان از چیزهایی عبور می کند – فیلم ویدئویی درست در آنجا ذخیره می شود و منتظر می ماند تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید.