کدام یک بهترین است؟

امروزه تامین امنیت خانه یا اتاق اداری یکی از دغدغه های اصلی مالکان است. دوربین های امنیتی برای محافظت از شما جود دارد. در کنار این، مردم این روزها از ویدیوی Doorbell به عنوان یک پروتکل ایمنی نیز عصبانی هستند!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام یک را انتخاب کنید؟ چه چیزی را ترجیح می دهید – یک دوربین امنیتی یا یک زنگ ویدیویی! و بنابراین، ما اینجا هستیم تا در مورد مبارزه بین Video Doorbell و دوربین امنیتی صحبت کنیم؟

به ما اطلاع دهید که کدام یک در نبرد پیروز می شود و جلوی درب خانه خود را خالی کنید! نگاهی به اینها بیندازید!

ویدیوی زنگ در مقابل دوربین امنیتی

ما در مورد تمام ویژگی های مثبت و منفی هر دو زنگ درب بی سیم با دوربین و دوربین امنیتی صحبت خواهیم کرد.

پوشش

پوشش دوربین امنیتی یکی از موارد ضروری است که باید هنگام تنظیم امنیت خانه یا محل کار خود در نظر داشته باشید. به طور خلاصه، Video Doorbell یک دوربین امنیتی است که به زنگ در اضافه شده است. اگر عامل منطقه تحت پوشش است، به شما پیشنهاد می کنیم به دوربین امنیتی بسنده کنید.

اینها را می توان در هر جایی که بخواهید قرار داد! و با اینها می توانید هم فضای باز و هم فضای داخلی را زیر نظر بگیرید! همراه با این، پایه‌ها و محفظه‌ها را دریافت می‌کنید تا بتوانید از دوربین‌های امنیتی محافظت کنید.

از طرف دیگر، اگر قصد دارید دوربین را مخفی کنید، می توانید دست خود را به این مجموعه ببرید. از سوی دیگر، یک زنگ درب تصویری پوششی بالاتر از دوربین امنیتی برای شما فراهم نمی کند. همچنین، شما نمی توانید آن را در هر جایی که می خواهید تنظیم کنید.

کاربرپسند بودن

اگر در زمینه دوربین‌ها تازه کار هستید، درک نحوه کار با دستگاه‌ها برای شما بسیار دشوار است. بیشتر از آن، دوربین‌های امنیتی در برخورد با تازه‌کار پیچیدگی‌های زیادی دارند. اما زنگ ویدیویی در این بخش باورنکردنی است. حتی برای مبتدیان، درک آن آسان است. شما می توانید بدون هیچ تجربه قبلی، زنگ ویدیو را به کار ببرید.

دوربین های امنیتی برای کار به تجهیزات زیادی نیاز دارند. حتی اگر یک دوربین امنیتی کوچک برای خانه بردارید، سیستم بسیار پیچیده است. از آنجایی که تجهیزات زیادی با هم کار می کنند، ممکن است درک نحوه عملکرد آن برای شما پیچیده شود.

اما ویدیو Doorbells به طرز شگفت انگیزی مستقل هستند. بنابراین، برای اجرای این یکی به تجهیزات اضافی نیاز نخواهید داشت! طراحی UI بصری است و به ویژه برای مبتدیان طراحی شده است. بنابراین، حفظ آن دیگر سخت نخواهد بود!

عملکرد ویدیو

اگر قصد دارید خانه خود را با زنگ ویدیویی یا دوربین امنیتی ایمن کنید، کیفیت فیلم یک عامل ضروری است. وقتی دوربین مداربسته را در دست بگیرید، بدون شک وضوح تصویر بهتری خواهید داشت. همراه با این، قابلیت های IR اضافه شده به این نیز بهبود یافته است.

بنابراین، می‌توانید از فیلم‌هایی که توسط دوربین‌های امنیتی گرفته‌اید استفاده کنید، زیرا وضوح بالایی دارند. در کنار این، دوربین در برابر خرابکاران نیز مقاوم است! اما اگر به زنگ در ویدیویی بسنده کنید، تصاویر یا ویدیوهایی با وضوح بالا دریافت نخواهید کرد.

چشم انداز

در کنار کیفیت فیلم، دید دوربین نیز ضروری است. با دوربین های Video Doorbell، یک لنز با زاویه دید عریض خواهید داشت. در نتیجه، میدان وسیعی را قبل از دوربین خواهید دید! بنابراین، درک اینکه چه کسی به در نزدیک می شود برای شما آسان تر می شود.

و اگر این مزیت را داشته باشید، به راحتی می توانید تشخیص دهید که فرد کیست و چگونه با آنها برخورد کنید. اما به خاطر داشته باشید که اعوجاج های زاویه باز نیز وجود دارد! وقتی فیلم نزدیکتر می شود، دستگاه تصویر را مخدوش می کند. لنز واید به گونه ای ساخته شده است که می توانید تمام جزئیات را ببینید.

کاربرد

برای اینکه بدانید کدام یک را انتخاب کنید، باید تفاوت بین برنامه های Video Doorbell و دوربین های امنیتی را بیاموزید. هر زمان که موضوع دوربین امنیتی مطرح شود، برنده مسابقه برنامه خواهد بود. بله، شما می توانید یک دوربین امنیتی بگیرید و آن را به هر کجا که می خواهید اضافه کنید.

در کنار این ها، گزینه های دوربین مخفی نیز برای شما وجود دارد! اما اگر دوربین Video Doorbell را بردارید، تنها کاربرد این دوربین قبل از درب خانه شما خواهد بود.

میدان دید ثابتی را برای شما فراهم می کند. از آنجایی که این برای یک برنامه خاص طراحی شده است، یکی از بهترین ها در بین سایر برنامه ها است. اما وقتی با انواع برنامه ها سروکار دارید، یک دوربین امنیتی برنده می شود!

تشخیص حرکت

ضبط تشخیص حرکت یک امکانات رایگان است که شرکت های Video Doorbell به محصولات خود اضافه کرده اند. هنگامی که قبل از چنین دوربین هایی حرکتی وجود دارد، این دوربین ها شروع به پخش فیلم ها و تصاویر حرکت می کنند.

علاوه بر این، اگر کسی قبل از دروازه شما باشد که زنگ را به صدا در می آورد، قدرت تشخیص حرکت زنگ درب روشن می شود تا به شما نشان دهد که او کیست! این امکانات در دوربین های امنیتی گنجانده نشده است.

با این حال، دوربین‌های امنیتی قابلیت ادغام با گوشی‌های هوشمند، تب‌ها و دیگر دستگاه‌ها را نیز دارند. بنابراین، شما می توانید از هر دوی آنها بهره مند شوید!

ذخیره سازی

همانطور که ویدیوها را مرور می کنید، ممکن است نیاز داشته باشید یکی را نگه دارید. در این مورد، درک زنگ های ویدیویی بسیار پیچیده است. آنها برنامه خود را دارند و برای دیدن ویدیوهای قبلاً تماشا شده به اشتراک نیاز دارند.

اما در مورد دوربین امنیتی اینطور نیست. برای اجرای دوربین امنیتی نیازی به خرید اپلیکیشن دیگری ندارید. زنگ ویدیو فقط زمانی شروع به کار می کند که حرکاتی وجود داشته باشد یا کسی زنگ را بزند.

اما دوربین امنیتی نیاز به عکسبرداری مداوم دارد. و برای این، چنین دوربین هایی شامل منابع ذخیره سازی اطلاعات بیشتری هستند. علاوه بر این، چندین گزینه ذخیره سازی نیز دارد. جدای از این، شما آزاد هستید که از بیش از یک دوربین فیلم بگیرید و ذخیره کنید! در صورت استفاده از دوربین امنیتی، گزینه هایی نیز برای افزایش یا کاهش حجم فضای ذخیره سازی وجود دارد.

قیمت

از نظر قیمت، ویدیو Doorbell برنده شرط بندی است. اگر می خواهید یک دوربین امنیتی کامل بخرید، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اگر مزایا را می خواهید و می خواهید سرمایه گذاری کنید، می توانید آن را دنبال کنید. اما در مقایسه با این، دوربین های Video Doorbell بهتر هستند اگر دوربین را در جلوی در خانه خود اضافه کنید.

در طرف مقابل، مقرون به صرفه بودن زنگ ویدیو ما را مجذوب خود کرد. علاوه بر آن، نصب این تنظیمات بسیار آسان است. اینها ارزان هستند و بنابراین، مردم آنها را برای امنیت درب می خرند. بله، دوربین های امنیتی سطح بالایی هستند، اما اگر قصد دارید به سیستم راه اندازی اولیه بسنده کنید، هزینه آن کمی پایین خواهد بود!