سیستم های امنیتی خانه در سال 2021 چگونه کار می کنند؟- قسمت دوم

قفل های هوشمند درب که امنیت خانه شما را افزایش می دهد

قفل های بدون کلید درب وجود دارد که فقط در صورت اجازه دسترسی به شما را فراهم می کند! بله، به این قفل های درب هوشمند می گویند. اینها از طریق برنامه ها به تلفن های هوشمند شما متصل می شوند. بنابراین، می توانید از طریق برنامه ها فرمان دهید و خانه را از راه دور قفل و باز کنید.

اینها معمولاً با باتری کار می کنند. با این حال، قفل های هوشمندی نیز وجود دارند که با کمک بلوتوث اجرا می شوند. در اینجا به جای کلید، به کد عددی نیاز دارید. همچنین، می توانید کدهایی را برای افراد برای دسترسی برای یک دوره خاص نیز تنظیم کنید.

و سپس، دوباره می توانید دسترسی فرد را پس بگیرید. کدهای مهمان موجود است. از کدهای موقت گرفته تا کدهای دائمی، می‌توانید هر زمان که بخواهید دسترسی داشته باشید و همچنین می‌توانید در صورت نیاز دسترسی شخصی را حذف کنید.

1. قفل هوشمند HomeKit

قفل هوشمند HomeKit-سکرت کالا

در کنار تمام قفل‌های هوشمند موجود، قفل‌های هوشمند HomeKit برای محافظت بهتر از شما محبوب‌تر هستند. وقتی صحبت از امنیت اضافی خانه شما می شود، قفل های هوشمند HomeKit می توانند مفید باشند!

همراه با امنیت، اینها برای اطمینان از راحتی بیشتر نیز عالی هستند! چنین قفل هایی باورنکردنی هستند زیرا این امکان را به شما می دهند که قفل درب خانه را فقط با یک ضربه باز کنید! یا می توانید به دستورات صوتی نیز بسنده کنید!

این بهترین سیستم امنیتی خانه هوشمند در سال 2021 برای کاربران iOS طراحی شده است و می توانید از سیری برای باز کردن قفل درب استفاده کنید. اگر لوازم جانبی HomeKit دیگری دارید، می توانید به آنها نیز بسنده کنید!

2. قفل درب خانه گوگل

قفل درب خانه گوگل

همچنین می توانید از قفل های درب خانه گوگل در خانه خود استفاده کنید. درست مانند قفل‌های هوشمند HomeKit، این قفل‌ها گزینه‌های کنترل صوتی را برای قفل کردن و باز کردن درب به شما ارائه می‌دهند.

اکثر این قفل ها برای عملکرد صحیح نیاز به پل یا هاب دارند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که این را به وای فای یا هر هاب دیگری متصل کنید و سپس می توانید به راحتی چشم خود را روی قفل نگه دارید. اگر این را داشته باشید هیچ مزاحمی نمی تواند عبور کند!

3. قفل درب ورودی بلوتوث

قفل درب ورودی بلوتوث

اگر در خانه خود وای فای ندارید قفل های بلوتوثی گزینه بسیار خوبی هستند. در این فناوری، دو دستگاه الکترونیکی جفت می شوند. قفل های بلوتوث از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شوند.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که به درب خانه خود بروید و یک کد را از تلفن به قفل خود منتقل کنید. هنگامی که قفل سیگنال یا کد را دریافت می کند، باز می شود. بنابراین، بدون تلفن شما، هیچ کس نمی تواند وارد خانه شود! خانه را امن تر می کند!

4. قفل هوشمند Deadbolt

قفل هوشمند Deadbolt

قفل های هوشمند قفل های هوشمند هستند اما می توانید مزایای کلیدی استاندارد را نیز به این قفل ها اضافه کنید! بله، و قفل Smart Deadbolt نمونه ای از آن است. اینها قفل های هوشمندی هستند که به راحتی می توانید با گوشی و کدهایی که دارید قفل و باز کنید.

اما علاوه بر آن می توانید تصمیم بگیرید که در کنار این سیستم امنیتی از کلیدها نیز استفاده کنید. روش های مختلفی برای باز کردن قفل این قفل ها وجود دارد. می توانید از برنامه، کد، کلید فیزیکی، اثر انگشت و بسیاری از راه های دیگر برای باز کردن قفل استفاده کنید!

5. قفل درب الکسا

قفل درب الکسا

قفل های هوشمندی که می توانید با الکسا ادغام کنید نیز می توانند به شما در محافظت از خانه کمک کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فریاد بزنید و درب طبق دستور شما قفل و باز می شود! بله، اینها با فرمان صوتی شما کار می کنند. از جمله این ویژگی ها می توان به بلوتوث، وای فای و بسیاری ویژگی های دیگر اشاره کرد.