چگونه دوربین مخفی را با تلفن همراه تشخیص دهیم!

بله، هر زمان که در یک جلسه مخفیانه هستید، می خواهید همه چیز راز باشد! اما اگر اعمال شما را ثبت کنند چه؟ وقتی صحبت از مخفی کاری یا حریم خصوصی شما می شود، بهتر است در امان باشید تا متاسف باشید! و ایمن بودن یعنی مراقب دوربین های مخفی باشید!

اما چگونه می توانید متوجه شوید که کسی چنین وسایلی را علیه شما طراحی کرده است؟ راه‌های زیادی برای یافتن دوربین مخفی وجود دارد، اما ساده‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک گوشی هوشمند برای حفظ حریم خصوصی خود تهیه کنید! امروز به شما می گوییم چگونه دوربین مخفی را با تلفن همراه تشخیص دهید!

ما به برخی از برنامه ها و روش مناسب برای تشخیص دوربین ها یا دستگاه ها رسیده ایم. قبل از اینکه شما را فریب دهند، آن را بررسی کنید و بدانید!

چگونه دوربین مخفی را با تلفن همراه تشخیص دهیم؟

گوشی های هوشمند چگونه دوربین های مخفی را تشخیص می دهند؟

استفاده از دوربین مخفی در منازل این روزها روز به روز در حال افزایش است. اما چگونه می توان فهمید که یک دوربین مخفی کوچک وجود دارد؟ دو روش مختلف برای یافتن دوربین مخفی در یک اتاق با کمک گوشی هوشمند استفاده می شود.

این روش ها در گوشی هوشمند گنجانده شده است و به شما کمک می کند تشخیص دهید که دوربین مخفی کوچک در داخل فضا کجاست!

میدان های الکترومغناطیسی

اولین روش برای درک اینکه آیا دوربین مخفی در یک منطقه وجود دارد یا خیر، تشخیص میدان های الکترومغناطیسی است. بله، می‌توانید برنامه‌هایی را دریافت کنید که می‌توانند میدان‌های مغناطیسی را شناسایی کنند. با استفاده از اینها، با منطقه ای که دوربین در آن قرار می گیرد آشنا می شوید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که جایی که یک میدان قوی شناسایی شده است جستجو کنید. و سپس می توانید بفهمید که دوربین در کجا نگهداری می شود. در برخی موارد درون دیوار می ماند. و در موارد دیگر در هر جسمی می ماند.

بازتاب نور از لنز

در صورت پیدا نکردن میدان های الکترومغناطیسی چگونه دوربین های مخفی را با تلفن همراه تشخیص دهیم؟ بله، راه دیگری برای تشخیص اینکه دوربین جاسوسی کجا می‌تواند باشد، تشخیص نوری است که از لنز منعکس می‌شود.

با این حال، اگر از این روش استفاده می کنید، باید مراقب باشید زیرا این روش چندان قابل اعتماد نیست. اما اگر دچار سردرگمی بیش از حد هستید، می توانید این برنامه را دریافت کنید. این برنامه می تواند اشیای ریز را که روی زمین یا فرش افتاده اند پیدا کند.

برنامه های گوشی هوشمند برای تشخیص دوربین جاسوسی

برنامه های گوشی هوشمند برای تشخیص دوربین جاسوسی

بنابراین، چگونه دوربین مخفی اتاق هتل را با گوشی هوشمند تشخیص دهیم؟ برنامه هایی برای نجات شما وجود دارد! در اینجا چند برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند وقتی به دنبال دوربین مخفی در اتاق هستید. در برخی موارد ما مطمئن نیستیم اما به دوربین مخفی در یک مکان شک داریم. برای اطمینان از آن، باید برنامه‌ای را دریافت کنید که قابل اعتماد باشد تا به شما بگوید دوربینی در آن مکان وجود دارد یا خیر.

نحوه پیدا کردن دوربین مخفی با تلفن همراه

همانطور که توضیح دادیم اپلیکیشن هایی برای یافتن دوربین های مخفی وجود دارد. در کنار این، اپلیکیشن های دیگری نیز در بازار موجود است که برای همین منظور کار می کنند. مهم نیست کدام برنامه را انتخاب می کنید، روش کار تقریباً همه آنها مشابه است. با این اپلیکیشن ها نه تنها دوربین های مخفی را پیدا خواهید کرد، بلکه بلندگوهای مخفی و کامپیوترهای مخفی را نیز شناسایی خواهید کرد!

اگر از هر یک از این برنامه ها استفاده کرده اید، می دانید که چگونه کار می کنند. اگر تازه کار هستید، ممکن است نیاز به یادگیری برخی موارد خاص داشته باشید. کار برنامه ها نمایش نزدیکی به چنین دستگاه های نظارتی مانند دوربین ها و بلندگوها است.

در اپلیکیشن ها اطلاعات لازم مربوط به دستگاه را مشاهده خواهید کرد. همانطور که در حال جستجو برای دوربین های جاسوسی هستید، تمام اطلاعات حیاتی در مورد دوربین را در برنامه خواهید دید. در جایی که پنهان شده است یادداشت هایی وجود خواهد داشت تا بتوانید آن را پیدا کنید!

اپلیکیشنی به نام اپلیکیشن ردیاب دوربین مخفی وجود دارد. این روی گوشی های اندرویدی کار می کند و برای دستگاه های iOS طراحی نشده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این برنامه را روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید و سپس برنامه را اجرا کنید. هنگامی که آن را شروع می کنید، یک درخشش قرمز روی صفحه نمایش وجود دارد. با این حال، درخشش قرمز تنها در صورتی وجود خواهد داشت که یک دوربین جاسوسی در نزدیکی شما وجود داشته باشد.

هنگامی که تلفن هوشمند در مجاورت دستگاه یا دوربین قرار دارد، درخشش قرمز ظاهر می شود. و سپس، برنامه به شما نشان می دهد که دوربین در کجا قرار دارد! از درخشش قرمز برای ارائه یک جهت خاص به شما استفاده می کند. اگر جهت را دنبال کنید، به راحتی می توانید دوربین را پیدا کنید!

اگر نگران اسکنر هستید، اجازه دهید به شما بگوییم، اگر در مجاورت انواع خاصی از سخت افزار قرار بگیرد، می درخشد. اما در این صورت نتایج متفاوتی خواهید دید. در این شرایط، خواهید دید که یک عدد در مرکز صفحه ظاهر می شود. اگر دوربینی در نزدیکی شما یا گوشی هوشمند وجود داشته باشد، تعداد نمایش داده شده روی صفحه از 100 بیشتر خواهد شد.

برنامه هایی که در بالا توضیح دادیم شامل حالت IR نیز می شوند. اگر دوربینی از شما طفره رفته است، به راحتی می توانید با کمک این مدل از موقعیت دوربین مطلع شوید! برای این کار، باید گوشی هوشمند را بردارید و آن را به سمت ناحیه ای که فکر می کنید دوربین پنهان شده است، بگیرید.

باید همچنان صفحه گوشی را چک کنید. اگر دوربینی نزدیک شما باشد، گوشی یک دیسک سفید روشن روی صفحه نمایش می دهد! اینطوری میدونی!

قبل از استفاده از برنامه

بنابراین، شما قبلاً یاد گرفته اید که چگونه دوربین های مخفی را در خانه تشخیص دهید. اما قبل از استفاده از این روش، مواردی وجود دارد که باید آنها را مطالعه کنید. بله، شما همیشه می توانید از برنامه ها برای تشخیص دوربین های مخفی در یک اتاق استفاده کنید. با این حال، سایر فناوری‌ها در این فرآیند اختلال ایجاد می‌کنند. در برخی موارد، هنگام پیدا کردن دوربین جاسوسی، کمک های هوشمند می تواند مداخله ای باشد.

اگر هر تلویزیون یا رایانه شخصی داخل اتاق به دستیارهای هوشمند مانند Amazon Echo یا Google Home یا Google Nest متصل باشد، همه چیز می تواند متفاوت از حد معمول باشد. برای اینکه کار کند، باید گوشی را به درستی در دست بگیرید. اکثر مردم گوشی را صاف نگه می دارند.

بله، آنها آن را درست مانند کنترل از راه دور AC نگه می دارند! با برگزاری آن به این صورت، آنها فکر می کنند که نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. اما هر بار اینطور نیست. شما باید گوشی را در حالت های مختلف نگه دارید تا بتوانید بهترین زاویه را یاد بگیرید. آن را به آرامی حرکت دهید تا زاویه مناسب نگه داشتن را بدانید. بله، شما نیاز به کمی تمرین دارید.