سیستم های امنیتی خانه در سال 2021 چگونه کار می کنند؟- قسمت اول

در این دنیای پر هیاهو، ما باید خانه های خود را ایمن نگه داریم. و درب ورودی شما معمولاً از هر مزاحم دوری می کند. اما درب ورودی شما نیز برای محافظت از خانه نیاز به قفل دارد!

در این صورت می توانید به سیستم های امنیتی خانه تکیه کنید. بنابراین، سیستم های امنیتی خانه چگونه کار می کنند، و کدام یک را انتخاب کنید! امروز به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد!

بیایید در مورد نحوه محافظت از خانه و ایمن نگه داشتن خانه خود بیاموزیم!

سیستم های امنیتی خانه چگونه کار می کنند؟

بهترین سیستم امنیتی خانه چیست و سیستم امنیتی خانه چگونه کار می کند؟

در اینجا برخی از بهترین سیستم های امنیتی خانه که می توانید برای محافظت از خانه استفاده کنید، آورده شده است. آنها را بخوانید و یکی از آنها را انتخاب کنید!

دوربین امنیتی

دوربین امنیتی

هر زمان که بخش امنیت خانه وارد می شود، اولین چیزی که در مورد آن بحث می کنیم دوربین امنیتی است. دوربین های امنیتی برای فیلم برداری از هر چیزی که در اطراف محل شما می گذرد عالی هستند. بیشتر در فضاهای تجاری استفاده می شد اما در حال حاضر تقریباً همه خانه ها دارای دوربین امنیتی هستند.

 

برای اینکه امنیت را کمی بیشتر کنید، این زمان آن است که خانه خود را هوشمند کنید. و بنابراین، امروزه، مردم در مورد دوربین های امنیتی هوشمند هیجان زده اند. می توانید این دوربین ها را با وای فای منزل خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا تمام فیلم های سیستم خود را حتی اگر نزدیک نیستید به صورت زنده پخش کنید.

بنابراین، از راه دور، می توانید به سیستم دسترسی داشته باشید و بفهمید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است! همراه با این، در صورت وجود هرگونه حرکت ناخواسته افراد یا موارد دیگر، اعلان های لازم را دریافت خواهید کرد. اگر محافظت نهایی را می‌خواهید، می‌توانید به نسخه‌هایی که دارای نسخه‌های مادون قرمز هستند رضایت دهید که به شما امکان می‌دهد حتی در تاریکی هم ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

می‌توانید برخی از دوربین‌ها را به Google Assistant یا Amazon Alexa نیز ادغام کنید! اکثر سیستم های دوربین امنیتی شامل بلوتوث یا WIFI هستند و به تلفن متصل می شوند. برخی از آنها همچنین در صورت عدم وجود برق، به سراغ داده های تلفن همراه یا سایر تلفن ثابت یا پشتیبان باتری می روند.

وقتی بیرون هستید کار خواهند کرد. در صورت بازگشت، می توانید به راحتی رمز عبور را وارد کنید یا به دستور صوتی بروید یا از برنامه برای باز کردن قفل استفاده کنید.

ویدیو زنگ در

ویدیو زنگ در- سکرت کالا

یکی دیگر از سیستم های امنیتی که به عنوان امنیت خانه شما عمل می کند، دوربین های زنگ در یا زنگ در است. وقتی زنگ درب تصویری دارید، سیستم های امنیتی خانه چگونه کار می کنند؟ برای اتصال به شبکه از Wi-Fi استفاده می کند. این شامل تشخیص حرکت اضافه شده است. کار این دوربین ها این است که وقتی چیزی به محدوده خود می رسد، ضبط می کنند.

و چیزی که بین دوربین های امنیتی و زنگ های ویدئویی تفاوت قائل می شود این است که ضبط دیجیتالی را با فیلم های رنگی با کیفیت بالا به شما ارائه می دهند. از سوی دیگر، دوربین های امنیتی قدیمی برای تهیه فیلم سیاه و سفید دانه دانه استفاده می شد.

بنابراین، به راحتی می توانید درک کنید که تصاویر واضحی دریافت خواهید کرد! در اینجا، فناوری دید در شب اضافی نیز دریافت می کنید! فرمت ضبط شگفت انگیزی دارد. اگر افراد ناخواسته سعی کنند وارد شوند، آلارم های هشدار را روی تلفن شما ارسال می کند. همچنین، می توانید اکشنی را که در محدوده خانه شما اتفاق می افتد به صورت زنده پخش کنید!